دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 29 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۶:۳۲:۳۶

انی بخشی از سهام میدان گاز ظهر را به روسیه فروخت

باشگاه خبری فراساحل: شرکت «انی» ایتالیا بخشی از سهام خود را در میدان‌ گاز فراساحلی «ظهر» در مصر به روسنفت روسیه واگذار کرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از خبرگزاری رویترز، شرکت نفت و گاز «انی» ایتالیا اعلام کرد که ٣٠ درصد از سهام میدان بزرگ گاز «ظهر» در مصر را با قیمت یک میلیارد و ٥٧٥ میلیون دلار به شرکت «روسنفت» روسیه فروخت. این در حالی است که انی کمتر از یک ماه پیش، ١٠ درصد دیگر از سهام میدان گاز یاد شده را به شرکت «بریتیش پترولیوم» انگلیس واگذار کرده بود. گردش مالی انی در سه ماه سوم سال ٢٠١٦، به علت قیمت‌های پایین نفت، ١٩ درصد افت داشت. این شرکت در آغاز سال متعهد شد که تا سال ٢٠١٩، هفت میلیارد و ٤٣٠ میلیون دلار از ارزش دارایی خود را به فروش بگذارد.

«اوسوالد کلینت»، تحلیلگر حوزه نفت و گاز می‌گوید: این موفقیتی بزرگ برای انی است که بتواند هزینه سرمایه‌ای خود را با شرکت‌های بزرگ به اشتراک بگذارد. «کلودیو دسکالزی»، مدیر شرکت انی، ماه نوامبر سال جاری میلادی اعلام کرد که قصد دارد سهام میدان گاز ظهر را تا ٥٠ درصد کاهش دهد. روسنفت در بیانیه‌ای پیش‌بینی کرد که در آینده پنج درصد دیگر از سهام انی را بخرد و کل سرمایه‌گذاری‌اش را برای این پروژه، در چهار سال آینده، به چهار میلیارد و ٥٠٠ میلیون دلار برساند. شرکت انی، میدان گاز ظهر را در سال ٢٠١٥ کشف کرد. بر اساس اعلام انی، این میدان بزرگترین میدان گازی موجود در دریای مدیترانه است و میزان ذخایر آن ٨٥٠ میلیارد مترمکعب برآورد شده است.



  کد خبر : 2950
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :